Post by pauchrysportreacsui on Feb 20, 2022 22:55:38 GMT -5
------------------------------------------
▶▶▶▶ Good Pizza, Great Pizza ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Good Pizza, Great Pizza IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ huijaa loputtomasti pisteitä ▞▞▞
▞▞▞ Good Pizza, Great Pizza 2022 version ▞▞▞
Ei kovin hyvä
Good Pizza, Great Pizza Pro příležitostné hráče eju
Loistava ja kehittävä tarina! Tämän pelin laatu on lyömätön, sitä on pelattu nyt melkein 2 vuotta ja se on edelleen jännittävä ja haastava mysteerihahmojen, uusien tilausjärjestelmien, täytteiden ja kausihaasteiden ansiosta, joiden on oltava paras saatavilla oleva ruoanlaitto/ravintolapeli! Ei myöskään tunnu siltä, että mainoksia pakotetaan joka heräämissekunti!! Hyvää työtä
hyvät pelit! se on niin hienoa, kun voit pelata sitä offline-tilassa ja se on super hauskaa!! toivon, että minulla on niin paljon rahaa, jotta voin ostaa lisää täytteitä alenna täytteiden ja koristeiden hintoja minulla ei ole tarpeeksi rahaa koristeisiin ja asiakkaiden tilaukset ovat niin outoja. kuin olisin lisännyt kastiketta heidän pizzansa ja he sanoivat "en halua kastiketta!" tai jotain vastaavaa. Tarkoitan, jos asiakkaat eivät halunneet kastiketta, he voivat kertoa minulle, etten laita sitä. "ei kastiketta" easyy
Kauniisti suunniteltu ja siinä on erittäin suloinen tarina!Se on hyvin rentouttavaa - tykkään laittaa kuulokkeet päähän ja laittaa omaa musiikkia päälle soittaessani helpottaakseni ahdistustani Taide on supersöpöä ja saa minut vain tuntemaan oloni turvalliseksi ja rauhalliseksi. Yksi suosikkipuhelinsovelluksistani koskaan! En voi sanoa tarpeeksi kuinka paljon rakastan tätä <3
Ennen rakastin tätä peliä sen yksinkertaisuuden ja suloisuuden vuoksi, mutta nyt se on täynnä mainoksia... Häpeä.
Minusta se tuntui hyvältä peliltä, mutta ei minulle. Se alkoi oikeaan tahtiin ja heikensi jakamista köyhien kanssa. Hyvä grafiikka ja helppokäyttöisyys... Mutta... Koska en ole englanninkielinen, en saanut tilausta. Thr-päivitykset, kuten juliste tai televisio, eivät näyttäneet ja hyödynneet ostosta, ja unohdin tuotteiden nimen useita kertoja. Haluaisin, jos saisin vinkkejä "juoman mestarilta".
😍
jossain hyvä voi käyvä tylsäks mut hirveen tähän asti
erittäin mukava peli, mutta jotkut tilaukset ovat liian hämmentäviä. Ja melkein koko ajan en pysty ymmärtämään, mitä pizzaa he haluavat minun tekevän ensimmäisessä dialogissa, esimerkiksi "MOO". Minun on aina kysyttävä "mitä? Ja sitten ne miinus aika. Tämä on liian ärsyttävää ja on monia tilauksia, joihin jään jumiin yksi sellainen oli kun vuohi tulee ja ei kerro tilauksesta mitään niin ei ole" Mitä? " -vaihtoehto, enkä voi siirtyä seuraavaan tilaukseen, joten älä anna liian hämmentäviä tilauksia.
Hyvä peli Juu
Good Pizza, Great Pizza নৈমিত্তিক jwy
Good Pizza, Great Pizza Pro příležitostné hráče evu
Pidin pelistä, se oli erittäin söpö ja taidetyyli oli ihana. Minun piti poistaa peli hetkeksi tyhjentääkseni varastotilaa ja päätin hankkia sen uudelleen, kun kirjauduin takaisin sisään, olin täysin pettynyt ja hieman kiihtynyt. Miksi antaa pelaajalle se vaihtoehto, kun se ei tallenna edistymistäsi?
Rakastan sitä, koska se on rakastava peli, upeita kuvituksia ja henkilökohtaisesti olen valtava star trek -fani ja rakastan pelejä, joissa on ovela viittaus, erityisesti star trek -peleistä. Suosittelen tätä peliä vakavasti ihmisille, jotka haluavat rentoutua ja tehdä pizzaa, hyvää pizzaa, hyvää pizzaa
Joidenkin asiakkaiden tilauksia on vaikea ymmärtää, vaikka pyytäisit toistamaan heidän tilauksensa, minulle ei silti ole selvää, mitä he haluavat. Nämä heidän tekemänsä satunnaiset puheet voidaan helposti ymmärtää väärin ainakin minulle.
Ei ole lisäyksiä, se ei koskaan häiritse, se on offline-tilassa, joten voit pelata tätä peliä missä tahansa ja milloin tahansa. Tykkään todella pelata sitä autossa, kun on pitkiä automatkoja. Tämä peli on niin viihdyttävä, että sain itseni pelaavan tätä peliä 3 tuntia putkeen kerran. Yksi asioista, joista pidän siinä, on, että se on hyvin realistinen, animaatio on niin söpö. Voit muokata pizzeriaasi, avattavia täytteitä on niin paljon, eikä sinun tarvitse maksaa oikeaa rahaa. Minulla on ollut tämä peli 4 vuotta. SE ON MAHTAVAA!
Tämä peli on niin paska, rakastan sitä, mutta ainoa asia on, että jotkut asiakkaat tilaavat outoja, esimerkiksi yksi heistä tilaa pizzan ilman kastiketta tai ilman juustoa, joskus tilaukset eivät ole selkeitä, en ymmärrä mitä he sanoen,mutta rakastan tätä peliä edelleen❤❤❤...Latasin tämän pelin ja pelasin aiemmin,mutta tiedän miksi tämä peli poistettiin, mutta kun yritän ladata tätä peliä nyt, se ei lataudu, miksi? ?
Food Gang Aksiyon ylgu
Ihn hyvä peli,vähän nopeemmin vaa pääsis eteepäin, jotta alka OIKEESTI saada rahaa, alussa "päivän" saldo voi olla miinuksella Ja Suomen kieli kiitos...
Pelasin peliä pitkään, kun se ilmestyi ensimmäisen kerran, ja vaikka olen poistanut sen jo jonkin aikaa, ajattelin aina, kuinka yksinkertainen ja mukava se oli. Tiedän, että voin jatkaa siitä, mihin jäin, kun lataan uudelleen, mutta en voi yhdistää Google Play -tiliäni ja minun on aloitettava alusta. Erittäin turhauttavaa.
4/5
Iha ok mut harmi et menee konkurssiin
Hauska ja monipuolinen pitzzan teko peli😇
Paras ruoanlaittopeli, mutta olen liian kaukana pelistä, eikä mitään uutta ole vielä. Toivottavasti tulee uusia kastikkeita, täytteitä ja ehkä jopa kilpailuja.
Nola täteä khna pasta pwlli wn tykaää
Se on hyvä peli, mutta asiakkaat voivat olla niin raivostuttavia. Kun he sanovat, että he eivät siedä laktoosia, mutta haluavat kaikkea muuta kuin juustoa ja saavat sitten hyvityksen, koska he eivät pitäneet siitä, että laitoin pepperonia, se ei ole minun syytäni. Sama asia tapahtuu ihmisille, jotka tilaavat kasvispizzoja.
Erittäin mukava peli. Toivon, että olisi mahdollisuus poistaa täytteet käytöstä niitä päiviä varten, jolloin haluan vain rentoutua ja tehdä yksinkertaisia pizzoja. Lisäksi minusta tuntuu, että kun etenee lukujen läpi, asiakastyytyväisyys laskee nopeammin, mikä on minulle stressaavaa. Ehkä päivityksiä voisi olla enemmän, jotta he olisivat onnellisina pidempään? En halua automatisoida täytteitä, koska minusta tuntuu, että se on pelin hauskin osa, mutta tällä nopeudella uskon, että minun tulee tehdä niin.
Kun yritän rekisteröityä, se sanoo "virheellinen puskuri vastaanotettu", enkä voi tallentaa edistymistäni, minkä vuoksi en halua pelata peliä. Olen tässä oudossa tilanteessa, jossa haluan edistyä ja pelata peliä, mutta en myöskään halua edistyä enempää samaan aikaan, koska lopulta kaikki menee ohi... Kuinka voin korjata Tämä ongelma? Internet-yhteyteni ovat täysin kunnossa, välimuistit on puhdistettu.
Hei, hyvä peli, hyvä peli. Mutta sain luvun 4 valmiiksi ja poistin asennuksen vahingossa. Ja arvaa mihin edistymiseni on mennyt. En luonut tiliä tai tallentanut edistymistäni pilveen. Ole hyvä ja palauta edistymiseni.
Se on söpö ja hauska, ja mainokset ovat valinnaisia, joten pidän siitä. 👍 Ainoa syy, miksi annoin 4/5, on vain se, että sovellusten ilmoitukset häiritsevät joskus ahdistustani, joten pieni "mypad"-kuvake tärisee jatkuvasti, kunnes katson kaikki 10 päivittäistä mainosta. Mutta sen lisäksi kaikki muu pelissä on täydellisyyttä. Rakastan peliä, musiikkia, hahmojen suunnittelua, ja haluaisin todella ostaa tuon pizzan hobon pehmusteen. 😹
Nautin todella pelaamisesta tässä pelissä, mutta pääsin kohtaan, jossa "Elon Musk" tulee pizzakauppaani, ja riippumatta siitä, minkä pizzan annan hänelle, hän haluaa hyvityksen ja suuttuu. Olen katsellut kaikkialta löytääkseni millaisen pizzan hän haluaa ja tein TÄSMÄLLÄ saman pizzan kuin tämä henkilö youtube-videolla ja hän suuttui, joten aion luovuttaa ja poistaa sovelluksen kokonaan.
Ei suomea
Grafiikka on lempeää ja pehmeää, mikä on mukavaa. En ole saanut tarinaa valmiiksi, mutta pelkkä juoni on pelin hyvä ominaisuus. Pelirahaa on kuitenkin vaikea ansaita. Säästin johonkin, mutta korjauksia tarvittiin. Toivon myös, että olisi toinen tila, jossa voit pelata ilman asiakkaan onnellisuusmittaria ja kellonaikaa. Se olisi rentouttavampaa.
Peli on hieno, mutta täytteet ovat todella kalliita ja niiden saaminen kestää hetken, lisäykset ovat myös suuri ongelma. Kokeile tätä, jos olet kyllästynyt etkä tiedä mitä ladata puhelimellesi Löysin tämän sovelluksen tiktokista ja olen iloinen, että latasin sen, mutta muutamia asioita voidaan muuttaa / vähentää
Se on söpö peli, jossa on ihana taidetyyli ja upea teema pizzojen rakastamisesta. Negatiivisia puolia ovat hirvittävän hidas eteneminen (ellet maksa), toisinaan uskomattoman epäselvät tilaukset, hidas pizzan valmistus (ellet maksa tai katso mainosta) ja hidas teksti.
Hyvä mutta vähän lyhyt. Lisää haasteita kaivataan
Tämä on hieno sovellus! Se parantaa ikävystymistäni, mutta se, mikä sai minut hulluksi, oli se, kun pelasin monster mash -tapahtumaa ja Frankenstein halusi sieni-munakoisopizzan. Kokeilin kaikkia reseptejä, joita ajattelin, kuten kastiketta juustoa munakoisoa ja sieniä ja kastiketta, munakoisoa sieniä, sieniä ja munakoisoja vain ja juustoa munakoisolla ja sienillä En tiennyt mitä tehdä, mutta pelit olivat kaiken kaikkiaan mahtavia! Hyvää työtä! Peli on upea, suosittelen sitä😊😊😊
Ei mielenkiintoinen peli samalla tasolla, johon kyllästyin pelaamaan tätä
Mahtava peli🥰🥰 Rakastan sitä ehdottomasti!!! Kysymys: mistä pääset käsiksi varastossasi oleviin esineisiin (sain jääikkunat talvitapahtumasta enkä laittanut niitä heti, mistä saan ne)
pizza se paistuu uunissa
Tämä on vakavasti suosikkini mobiilipelini. Pizzan tekeminen ei ole pelkästään miellyttävää, vaan on hauskaa olla vuorovaikutuksessa eri hahmojen kanssa. Taidetyyli on erittäin ihastuttava, ja peli muuttuu sopivan haastavaksi hetken kuluttua. En voisi suositella tätä peliä enempää!