Post by pauchrysportreacsui on Feb 20, 2022 22:58:45 GMT -5
------------------------------------------
▶▶▶▶ Killer Bean Unleashed ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Killer Bean Unleashed IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ cheat code glitch tokens ▞▞▞
▞▞▞ Killer Bean Unleashed 2022 version ▞▞▞
je komt waar we kunnen, gewoon door de verdomde wapens, de advertenties stoppen uiteindelijk met komen. als je het terug verandert zoals het was waar je gewoon wapens kon kopen, dan is dit spel weer 5 sterren waard.
De game is een beetje beter met de nieuwe levels, maar de graphics zijn echt verslechterd. Het is nu erger dan voorheen
Saaisaai
Dit is een erg slechte game en er is geen enkele replay-optie in we spelen een game en we kunnen een game spelen, de graphics zijn erg slecht en de bonenkracht is verhoogd, maar is het een entertainmentgame, maar alleen ik geef 3 sterren
Ik hou heel veel van het spel, hoewel het niet reageert wanneer ik nieuwe kogels probeer te krijgen
Ik vind het spel net iets te moeilijk en met een klein beetje 8 bedoelen we echt harde verwijderaars, degenen die bursts schieten of de kracht verminderen
Veel te moeilijk ):< En in de gameplay laten ze niet zien dat je een advertentie moet bekijken voor elke power-up bullet die je krijgt Thumbs Down ):<
Killer Bean Unleashed – verbluffende graphics en gameplay voorwaarden actie platformer, gemaakt over de motieven van een animatiefilm,
Het is domheid, ik haat dit, in feite geef ik het een ster. Begin het alsjeblieft bij te werken. Ik ben geen noob, maar als je het te lang speelt, wordt het saai. BEDANKT VOOR UW CONSERDERITIE
Zeer goede game, maar heb een probleem met de advertentie. Ik haat het met passie
Er moet een verhoging van het aantal niveaus komen. Een leuk spel.
Het is niet zo goed als de oude, deze heeft slechte graphics en de mijne bevat geen advertenties
Slechtste game die ik ooit heb gespeeld Ik heb deze game per ongeluk verzameld Ik wou dat het mogelijk was om geen ster te geven Ik zou er zelfs geen ster aan hebben gegeven je gegevens dit spel is een verspilling van gegevens jongens.
niveau 5 is te onmogelijk om te verlaten.
Dit spel is leuk. Maar wanneer ik video's wil bekijken om te activeren, krijg ik het niet, dus soms heb ik er last van tijdens het spelen
Ik vind dit spel zo leuk omdat het heel erg lief is. Maar het probleem is dat ik het niet leuk vind dat het pistool erg traag is. Ik heb een goed pistool nodig, bedankt
Het verkrijgen van de munitie is volkomen belachelijk... Vroeger was het beter met gouden munten... Ga nu alsjeblieft niet voor advertenties... Doe het alsjeblieft als oudere!!
Leuk spel, alleen dat ik niet genoeg vuurkracht kan krijgen zonder Data
Zeer leuke game, maar het is moeilijk om te spelen als je niet genoeg sterke wapens hebt, werk alsjeblieft aan de videobeschikbaarheid voor het activeren van wapens
het spel is goed, maar het is gemaakt met het enige doel om geld te verdienen vijanden zijn moeilijker te doden en bovendien zijn er geen power-ups tenzij je ze permanent koopt
Ik hou van de graphics. Maar ik vind het spel niet leuk
Killer Bean Unleashed የእንቅስቃሴ rwp
Ik vind dit spel leuk vanwege de graphics, maar als jullie mensen kunnen, heeft de speler vrienden die ons helpen met een vijand
Los deze bug op, ik kan niet eens video bekijken om de kogel die ik wil te activeren en dat ik opnieuw moet opstarten met wifi aan en ik deed dat het nog steeds niet werkte, repareer het alsjeblieft, bedankt
Killer Bean Unleashed Action mta
Deze game is goed, maar het einde is slecht
Bob's World - Jungle Adventure Pakikipagsapalaran hrwm
gek
Killer Bean Unleashed የእንቅስቃሴ rwp
Dit spel heeft een slechte afbeelding
De beste manier om van dit spel te genieten, is door de cheat te gebruiken om te spelen, want zonder de cheat kun je het spel helemaal niet winnen, bijvoorbeeld niveau 8 7 6 in mega-niveau
Alsjeblieft jongens, verschillende niveaus, betere gameplay, jullie hebben deze game geen goede update gegeven, maar het is echt saai, geef alsjeblieft een betere update
Ik geef je 2 (twee) sterren omdat ik ongeveer 63,87 MB had verspild. Nu blijft er 20,9 MB over. Is het omkoping of wat zeg je me. Ik heb dit spel op de telefoon van mijn vriend gespeeld en wilde het downloaden. zeggen dat ik de game haat, maar ik heb mijn helaas verspild. Ik was blij toen het aan het downloaden was, kijk nu wat er gebeurde. Als je niet oppast, kan ik je 0 of 1 ster (en) geven. ONVERGETELIJKE DAY KILLER BEAN
Oké, dus het begon goed. Maar het viel me weg toen advertenties niet beschikbaar waren, zelfs niet als ik een internetverbinding had
Het beste schietspel ter wereld! Ik dacht! Omdat! Beste actiepakketspel en het is het beste voor de tijd, maar het is teleurstellend dat het maar 8 niveaus heeft, je moet 30 niveaus boven of 50 niveaus boven het 8 niveau toevoegen was het ongelooflijke niveau omdat killer bean in de helikopter springt en de helikopter in stukken schiet en wanneer de helikopter ontplofte, was het slow motion-effect geweldig! breng alsjeblieft meer niveaus!
5 sterren vanwege de mooie graphics en intense mega-levels en het heeft een overlevingsmodus en verhaalmodus en niet van deze wereld kogels👍🏾👍🏾👍🏾👍🏾👍🏾. Maar het punt is dat ik die geweldige kogels voor alle niveaus wil, maar bij elke power-up moet ik een advertentie bekijken om ze te krijgen. Elk niveau kan worden beoordeeld op basis van redelijke hoeveelheden kills of niveaus die je hebt gehaald of zoiets